Przycisk

edukacja

16 września 2017

Stowarzyszenie Duszek w tym roku zabrało swoich członków i podopiecznych na wycieczkę do Tczewa, Sopotu, Gdańska i Malborka.

Wyjazd odbył się dzięki dofinansowaniu przez naszych sponsorów. Dziękujemy bardzo Gminie Duszniki, Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Dusznikach, Zarządowi Gminnemu Polskiego Komitetu Pomocy Społecznej w Dusznikach, Powiatowi Szamotuły, Banku Spółdzielczemu Duszniki oraz Caritas w Dusznikach i Wilczynie.

W pierwszym dniu, po przyjeździe, obiadokolacji i chwili odpoczynku poszliśmy zwiedzać Tczew.

Drugiego dnia pojechaliśmy na plażę w Sztutowie, dla niektórych to były pierwsze chwile nad morzem. Chwilami słonecznie, chwilami deszczowo ale humory nam dopisywały. Postanowiliśmy jeszcze podjechać do Krynicy Morskiej i wejść na Latarnię Morską. Piękny widok z latarni wynagrodził długie czekanie w kolejce aby na nią wejść.

Trzeci dzień zaczęliśmy od Sopotu. Wczesnym przedpołudniem i niestety na krótko udaliśmy się na Molo. Potem w samo południe pojechaliśmy do Ergo Areny, gdzie bardzo miła pani oprowadziła nas po obiekcie.

Po Ergo Arenie podjechaliśmy do Gdańskiej Starówki na Długi Targ. Na chwilę ukazała nam się Panienka z okienka co nas bardzo ucieszyło. Z panią przewodnik zwiedziliśmy najbliższe okolice Długiego Targu : Bramę Mariacką, ulicę Mariacką i kościół Mariacki, Fontannę Czterech Kwartałów, Żurawia Gdańskiego. Chętni wybrali się na Koło Widokowe i stamtąd podziwiali piękno Starego Gdańska.

W czwartym dniu naszego wyjazdu zwiedzaliśmy Zamek w Malborku.

Dzięki dofinansowaniu mogliśmy zapewnić także kilka godzin basenu.

W pierwszym dniu po podróży można było zakosztować tej przyjemności przez dwie godziny, a kolejne dwie były do dyspozycji w przeddzień wyjazdu. Oczywiście nad naszym bezpieczeństwem czuwał pan ratownik.

WYCIECZKA DO TCZEWA, TRÓJMIASTA I MALBORKA LIPIEC 2016 R.